Galaktik Maceralar Karakter ve Seviye Paketi
Filmin ötesine geçip General Mayhem ve Rex Dangervest ile yeni galaktik maceraların tadını çıkarın! Justice League'in gemisi yok edildikten sonra, General Mayhem onları bulup Spa Gezegeni'ne götürmek zorunda. Kraliçe'nin düğün planları bozulduğu için General Mayhem, Kraliçe'nin görevini tamamlamalı ve düğün seremonisini yoluna koymak için Kraliçe'nin Sarayı'na dönmelidir. Filmde karşılaştığımız Kovboy, Uzay Korsanı, Arkeolog ve Yırtıcı Kuş eğitmeni olmadan önceki Rex Dangervest ile tanışın. Galaktik bir efsane olmaya hazırlanırken, vahşi ve kontrol edilemez Yırtıcı Kuşları evcilleştirmesi ve eğitmesi gerekiyor. Rex, Emmet ile buluşabilmek için ekibine kaykaya binmeyi, silah kullanmayı ve uzay gemisi tamirini öğreterek onları hazır ve nazır hâle getirmelidir.