FS22 - Porsche Diesel Junior 108
Farming Simulator 22 için dijital ortama aktarılmış Porsche Diesel Junior 108, kendisine has kırmızı boyasından gövdenin en ince ayrıntısına ve sanal motor kapağının altındaki yapıya kadar aslının birebir aynısıdır. 60 yıl önceki tarzına sadık kalınmış göz kamaştıran bir efsaneyle, yani zamanının en ünlü Porsche traktörüyle tarım filonu büyütebilirsin. Hatta tüm zamanların en ünlü traktörü bile olabilir. İster klasik araç sevdalıları, ister modern makine koleksiyoncuları olsun, ""Kırmızı Burun"" olarak sevgiyle anılan bu tarihi traktör, traktör tasarımı alanında bir mihenk taşıdır. Göze çarpan yuvarlatılmış motor kapağı ve beyaz jantlarıyla, Junior 108'in orijinal bir Porsche olduğunu anlayanlar yalnızca tarım aracı uzmanları değildir.