Frostpunk 2: “Captain's Hall” In-game Item
Ölümcül bir fırtınanın Dünya'yı harap etmesinden 30 yıl sonrasında geçen bir toplumsal hayatta kalma oyununda şehrini geliştir, genişlet ve ilerlet. Frostpunk 2'de sadece sonsuz kışın tehlikeleriyle değil, Konsey Salonu'nda bulunan ve her adımını izleyen gruplarla da mücadele edeceksin.