Four Kings Casino: Instant VIP Pack
Four Kings Casino Anında VIP Paketi ile kartlarınızı masaya yatırın. Bu paket şunları içerir: - 2,500,000 Cips - Acil VIP Girişi Bu paketin satın alınması, o ay için anında VIP erişimi ve bonuslar artı bir ek ay sağlayacaktır. Durum bonusları ve VIP Odasına erişim kazanmaya devam etmek için VIP durumunuzu bonus süresinin ötesinde tutmanız gerekir. Chips, oyun katındaki herhangi bir casino oyununu oynamak için kullanabileceğiniz oyun içi para birimimizdir. VIP Odamız, hem Bakara hem de Tek Katlı Blackjack'i içeren ve her ikisine de yalnızca VIP olan gerçek bir yüksek bahis alanıdır. Bugün Four Kings'in seçkinleriyle oyun!