Forza Motorsport 7 Hoonigan Araç Paketi
Bu eklenti paketi size toplamanız yarışlarda kullanmanız ve özelleştirmeniz için 7 yeni araç sunar. Bu araçlar: 1965 Ford "Hoonicorn" Mustang 1955 Hoonigan Chevrolet Belair 1972 Hoonigan Chevrolet Napalm Nova 1978 Hoonigan Ford Escort RS1800 1992 Hoonigan Mazda RX-7 Twerkstallion 2003 Holden Commodore Ute ve 1991 Rauh-Welt Begriff Porsche 911 Turbo'dur. Paket bir kez satın alındığında her araç bir kereye mahsus olmak üzere ekstra oyun içi credit ücreti ödenmeden Forza Motorsport 7 garajınıza eklenir.