"Floating Object of Memories" Costume for Flammi
Flammi bir saç bandı takmış Yumia'ya tezahürat yapıyor! Flammi için "Floating Object of Memories" kostümü eklenir. Not: Bu içerik ileriki bir tarihte satışa sunulabilir veya ücretsiz temin edilebilir. Kostümler, base building kilidi açıldıktan ve bir Dressing Room yerleştirildikten sonra kullanılabilir. Bu kostüm "Atelier Yumia - Aladiss Investigation Preparation Set" içine dâhil edilmiştir. Ayrıntılar için lütfen resmi "Atelier Yumia" web sitesini inceleyin.