Wraysbury tüm zamanların en önemli sazan bölgelerinden biridir ve belki de gelmiş geçmiş en meşhur sazan olan Mary'ye ev sahipliği yapmıştır. Mary gibi, diğer meşhur balıklar olan Mary'nin Eşi ve Cluster da herkesin yakalayabilmesi için yeniden yaratıldı! RK Leisure'ın sahip olduğu bu nefes kesici 300 dönümlük göl keşfedilecek farklı özellikler ile çok sayıda zorluk sunacak. Burada kocaman yosun yatakları ve çakılların yanı sıra 8 farklı balık türüne sığınak olan batık bir duba da bulunmaktadır. Zirvede 22 kg'lik Mary ile birlikte 500'e yakın sazanı (pullu, aynalı ve hayalet) ile çoğunlukla sazan içeren bir mekandır. Ayrıca 25 farklı koca balığın yanı sıra turna, karabalık, mercan ve kızılkanat tutulabilir. Bu mekanın devasa boyutu ve berrak suları çaba ve sabır gerektiğinin göstergesi; ancak ödüller çok büyük! Wraysbury 1 South Lake, Gillhams Fishing Resort'u da içeren the Giant Carp paketinin parçasıdır.