Meşhur turnuva gölleri olan Seminole ve Jordan'ı içeren bu iki göl paketi bu mekanlarda kazanmak için gerekli olan dev levreği bulup yakalamayı başaran çok sayıda meşhur olta balıkçısının izinden gitme fırsatını sana sunar. Seminole Gölü; Georgia'da iri ağızlı levreklerin şu anki rekor olan 7,4 kg'a ulaşmaları için ideal bir iklimin olduğu Florida sınırında yer alır. Ayrıca numune boyutlu güneş balıkları ve 15 kg'ı aşan kanal yayın balıkları içeren hoş bir mekandır. Jordan Gölü, Kuzey Carolina Chatham Bölgesinde yer alan insan yapımı bir rezervuardır. Pitoresk manzarası ile cennet gibi görünse de buranın derinliklerinde en büyük balığı yakalamak kolay bir iş değildir. İri ağızlı levreklerin ağırlığı 6 kg'ı aşar ve boyları 13 kg'ı aşan mahmuzlu zarganalar ve 20 kg'a ulaşan devasa kanal yayın balıkları bulabilirsin. Keşfedilecek adaları, devrilmiş ağaçların yayıldığı kıyı şeritleri ve batık yapıları ile bu paket oldukça zorlu mücadeleler sunar ama sağladığı ödüller çok büyüktür!