Talon Fishery kapsamlı bir İngiliz hobi balık tutma kompleksidir ve tek bir mekanda dört ayrı göl sunar. Her biri kendi balık stokuna ve türlerine sahiptir. Doğal ve şamandırayla balık tutma yeteneklerini geliştirmen için mükemmel. Dört göl de yayın, mercan, karabalık, kızılgöz ve kızılkanat balıkları da dahil örnek boyutlarda balıklar içerir. Ana, merkez gölde 13,6 kilonun üzerinde sazan balıkları bulunabilir. Yemi isabetli bir şekilde atıp sonra da balıkların bu kompleksi dolduran adalar, köprüler ve yürüme yollarının ardında kaybolmasını engellemek için tüm becerini ve ustalığını kullanman gerekecek. Keşfedebileceğin dört göl haricinde Talon Fishery ustalaşman için üç tek oyunculu turnuva ve üç kariyer modu etkinliğinin yanı sıra tamamlaman için beş başarı da sunar.