Bu paket hem Lough Kerr'i hem de Talon Fishery'yi içerir. Lough Kerr, İrlanda'da bulunur, mükemmel bir doğal yapısı vardır ve tarihi önemi büyüktür. 9,5 kg ağırlığındaki inanılmaz "Banshee" gibi kırılan ağırlık rekorlarını aşmak isteyen en iyi balıkçılar tarafından rağbet görür. Lough Kerr aynı zamanda iyi boyutlarda sazan, karabalık, kızılgöz ve kızılkanat da içerir. Talon Fishery tam bir hobi balık tutma kompleksidir ve tek bir mekanda dört ayrı göl sunar. Her biri kendi balık stokuna ve türlerine sahiptir. Doğal ve şamandırayla balık tutma yeteneklerini geliştirmen için mükemmel. Yemi isabetli bir şekilde atıp sonra da balıkların bu kompleksi dolduran adalar, köprüler ve yürüme yollarının ardında kaybolmasını engellemek için tüm becerini ve ustalığını kullanman gerekecek. İki mekan da ustalaşman için üç tek oyunculu turnuva ve üç kariyer modu etkinliğinin yanı sıra tamamlaman için beş başarı sunar.