Minnesota'da bulunan Lake Dylan, 800 hektarın üzerinde alana, avlamak için 11 farklı balık türüne ve keşfedilecek ilginç ortamlara sahip. Gölün yarı kentsel bölgelerinde bulunan rıhtım ve iskelelerden, tarım ve orman kıyılarına kadar bu gölün etrafında ağla avlanmak bolca çeşit sunar. Gölün ana bölümü de es geçilmemelidir; açık sularda büyük derinlik değişiklikleri ve üzerinde evlerin, yapıların bulunduğu adalar var. 3,6kg'nin üzerinde dev levrekler ve 20,4kg'nin üzerinde kuzey turna balıklarının olduğu gölde ayrıca dev Çizgili Turna Balığı, Kaplan Turna Balığı ve Mahmuzlu Zargana da bulunuyor; Çizgili Turna Balıklarının boyu 24kg'ye kadar çıkıyor. Böyle büyük bir göl ve böyle büyük balıklarla, yeteneklerin ve ekipmanlarının gücü sınanacak!