Peru'nun kalbinde, etrafı Amazon ormanları ile sarılı Laguna Iquitos bulunmaktadır. Bu ırak göl, tavus kuşu levreği ve dev kurt balığı gibi iki yeni balık türüne ve devasa arapayma, kırmızıkuyruk kedi balığı ve siyah pacu balığına ev sahipliği yapıyor. Dar kanallar, bitkiler ve sıradan bir teknenin ulaşamadığı sığ sular, bu paket ile gelen "Haichou Explorer" kanosunu çok önemli kılıyor. Gösterişli tavus kuşu levreği diğer tüm levreklerden daha zorlayıcıdır ve 10 kg'a kadar ulaşabilir. Korkunç kurt balığı 17 kg'a kadar çıkabilir; dev ve jilet gibi keskin dişleri var, yani güçlü ekipmanlara ihtiyacın olacak. 204 kg'a kadar çıkan Arapayma, 54 kg'a kadar çıkan kırmızıkuyruk kedi balığı ve 31 kg'a kadar gelen siyah pacu balığı yakala. Laguna Iquitos aynı zamanda 25 ödül balığı ve 3 yeni kariyer etkinliği içerir. 600 hektarlık alanıyla bu mekandaki her şeyi keşfetmek ve sudan ya da kıyıdan balık tutmak için tüm becerilerini, su araçlarını ve ekipmanlarını kullanmalısın.