Güney İspanya'daki sıcak ve güneşli Endülüsya'da bulunan Lago del mundo (Dünya Gölü), önemli bir balıkçılık noktası olarak ünlendi! 400 hektarın üzerindeki bu göl, hem sabit konumlardan (küçük iskelelerden) hem de Haichou'dan yepyeni bir şişme botla suyun içinde balık tutma fırsatı sağlayan ilk göl. Gölün etrafındaki küçük iskelelerden balık tutarak, bu zengin ortamda 90kg'ye kadar çıkan devasa yayın balıklarını ve 31kg'nin üzerinde sazanları yakalayabilirsin. RIB'i çalıştırınca bu geniş ortamı keşfedebilecek ve iri ağızlı (siyah) levrek, turna balıkları, sudak balıkları ve tatlısu levrekleri yakalayabileceksin. Lago del mundo, farklı balık tutma yöntemleri ve balık türleri sunuyor. Ayrıca balıklar, balıkçıların ancak rüyalarında görebileceği boyutlara çıkıyor!