Gillhams, Tayland'ın güney batısındaki Krabi şehrinde bulunan bir balıkçı cennetidir. Bu tatil beldesi, bereketli sularında yüzen Güney Amerika ve Asyalı egzotik balıkları nedeniyle dünyanın dört bir yanından birçok olta balıkçısının hedefindedir. Boyutu sadece 50 dönüm olsa da göl, yepyeni türler olan ve sarsıcı ağırlıklara ulaşan arapayma, siyam sazanı, kırmızıkuyruk kedi balığı, mekong yayın balığı ve siyah pacu balıklarına ev sahipliği yapar. Hatta, Arapayma'nın 250 kg'ye kadar ulaştığını görebilirsin; bu yüzden en güçlü ekipmanları kullanman şarttır. Az miktarda pullu sazanın yanı sıra 5 yeni balık türü ve 25 farklı koca balık ile birlikte bu muhteşem mekanda ömür boyu unutulmayacak bir balık yakalama şansın çok yüksek. Gillhams Fishing Resort, Wraysbury 1 South Lake'i de içeren The Giant Carp paketinin parçasıdır.