Gigantica Road Lake, Fransa'da bulunan tamamen lisanslı bir mekan ve genel Gigantica kompleksinin bir parçası. Road Lake de Main Lake gibi mücadeleci ve büyük sazanlara ev sahipliği yapıyor ve bu mekanda yeni kişisel rekorunu yakalama şansın yüksek! Muhteşem detaylarla dijital olarak yeniden oluşturulan bu 12 hektarlık göl, içinde bulunan yüksek balık miktarıyla ünlü. Bu göldeki ortalama sazan ağırlığı 13,6kg'nin üstünde, ayrıca yakalanabilecek bir sürü 18kg ve 22,6kg Sazanlar var. Bu gölün en değerli balığı 29kg'nin üstünde. Bu mekan, yakalanabilecek 50 koca balık da dahil olmak üzere yaklaşık 900 sazanın bulunduğu bir sazan gölü. Ayrıca sazanların yemini bulmaya çalışırken yakalayabileceğin 6,8kg'lik turna balıkları da mevcut.