İki inanılmaz mekan içeriyor: tarihi Wraysbury 1 South Lake ve inanılmaz Gillhams Fishing Resort. Wraysbury tüm zamanların en önemli sazan bölgelerinden biridir ve belki de gelmiş geçmiş en meşhur sazan olan Mary'ye ev sahipliği yapmıştır. Mary gibi diğer meşhur balıklar olan Mary'nin Eşi ve Cluster da yeniden yaratıldı. Bu harika göl farklı özellikleri ve zirvede 22 kg'lik Mary ile birlikte 500'e yakın sazanı (pullu, aynalı ve hayalet) ile çok sayıda zorluk içerir. Ayrıca 25 farklı koca balığın yanı sıra turna, karabalık, mercan ve kızılkanat tutulabilir. Gillhams, Tayland'ın Krabi şehrinde bulunan bir balıkçı cennetidir. Bu tatil beldesi, bereketli sularında yüzen Güney Amerika ve Asyalı egzotik balıkları nedeniyle birçok olta balıkçısının hedefindedir. Sadece 50 dönüm olsa da yepyeni 5 balık türü bulunur. Bunlar arapayma, siyam sazanı, kırmızıkuyruk kedi balığı, mekong yayın balığı ve siyah pacu balıklarıdır. 250 kg'ye ulaşabilen Arapayma gibi her balık dev ağırlıklara ulaşır!