Big Fish Lure Pack (Büyük Balık Yem Paketi), yalnızca bireysel balık türlerini değil, aynı zamanda en büyükleri de yakalamana yardımcı olacak şekilde tasarlanan, 37 parçadan oluşan bir ekipman paketidir! Yeni üç kaplamayla yepyeni bir tekne, 4 renk deseniyle lisanslı bir kano ve geniş bir yem yelpazesi içeren bu paket, oyundaki tüm mekanlarda bulunan yırtıcı balıkları avlamak için mükemmeldir. Big Fish Lure Pack, ilk lisanslı kanomuzu kullanıma sunuyor. Hem Jackson Kayak'dan "Big Rig FD" kanosu hem de yeni bir tekne imalatçısı olan Recon'dan "2185" levrek teknesi. Big Rig FD kanosu 4 farklı tasarıma sahip: Battleship, Dorado, Forest Camo ve Marsh. 2185 Recon teknesi, Norman, Arbogast ve Cotton Cordell'den kaplamalara sahiptir. Bu tamamen lisanslı paket, Norman'dan "Deep Little N", Arbogast'tan "Hula Popper" ve levrek, çizgili turna balığı, turna, uzun levrek ve diğer balıklarda mükemmel olan Cotton Cordell, Smithwick ve Nichols Lures'dan çeşitli ürünler içerir.