Fishing: North Atlantic - A.F. Theriault
Fishing: North Atlantic'in yepyeni resmî DLC paketi ile balıkçılık filonu büyüt. Bu DLC, lisans partnerimiz olan A. F. Theriault & Son Ltd.e ait üç lisanslı kombi tekne içeriyor.