Firefighter Max Pressure Outfit for Jet
Jet durup nefeslendiğinde alev alev yanan sığınaktan yeni çıkmıştı. Loş sokağı dumanlar sarmıştı bile. İşte o anda kafasına dank etti; sadık dostu sırt roketi hâlâ içerideydi. Alevler kapıdan dışarı taşıyordu, bu şekilde içeri giremeyecekti. Sokağa koştu ve Shine City itfaiyesinin ekipmanlarını hazırladığını gördü. Sırt roketini bulmaları için onlara yalvardı ama bir sonuç alamadı. Canlarını bir "oyuncak" için tehlikeye atacak halleri yoktu. Jet, dostundan vazgeçecek biri değildi ve itfaiyecilerin yedek kıyafetlerinden birini çaktırmadan giyiverip alevlerin içine daldı.