FINAL FANTASY XV: EPISODE IGNIS
Süratli savaşlar ve farklı sonları ile FINAL FANTASY XV'ün en heyecanlı bölümlerinden birinde, anlatılmamış hikayeleri keşfet. Noctis’in dostu Ignis'in gözünden anlatılan hikayede, Altissia şehri enkaza dönüşmüş ve Ignis, Noctis'i ne pahasına olursa olsun korumak için Niflheim İmparatorluğuna karşı koymak zorunda. Kızkardeşi Lunafreya'yı kurtarmaya kararlı İmparatorluk yüksek komutanı Ravus da bu hikayede Ignis'e katılıyor.