Fendt 900 Black Beauty
Farming Simulator 17 deneyiminizi Fendt 900 Black Beauty DLC ile genişletin. İndirdikten sonra, oyun içi mağazada ilave traktöre ulaşabileceksiniz. Bunları satın almak için yeterli oyun paranız olduğundan emin olun. Lütfen bu traktör DLC'sinin Sezon Geçişi teklifine dahil olduğunu unutmayın. Halihazırda bu Sezon Geçişi'ne sahipseniz bu DLC'yi satın almanıza gerek yoktur.