FAZLADAN CEPHANELİK HAZNELERİ 2
Ekstra Zırh Hazneleri paketi, cephaneliğinin alınabilir ganimet kısmında depolanabilen öğelerin sayısını artırmak için 120 ekstra hazne ekler ve fazladan Silah Ganimeti ile Karakter Teçhizatı depolaman için ek cephanelik haznesi sağlar.