Farming Simulator 19 - Valtra N-Series Gold DLC
Bu Valtra N-Series Gold Tractor DLC, Xbox One'a özeldir. Bu eşsiz traktöre sahip olmanızı sağlayan Valtra N-Series Gold DLC ile Farming Simulator 19 deneyiminizi geliştirin. İndirme işlemi tamamlandıktan sonra ilave içerikler oyun içindeki mağazada kullanıma açılacak. Bunları satın almak için yeterli miktarda oyun parasına sahip olduğunuzdan emin olun.