Farming Simulator 19 - Mahindra Retriever DLC
Bu eşsiz arazi aracına sahip olmanızı sağlayan Mahindra Retriever DLC ile Farming Simulator 19 deneyiminizi geliştirin. İndirme işlemi tamamlandıktan sonra ilave içerikler oyun içindeki mağazada kullanıma açılacak. Bunları satın almak için yeterli miktarda oyun parasına sahip olduğunuzdan emin olun.