Farming Simulator 19 - John Deere XUV865M Gator DLC
Bu eşsiz arazi aracına sahip olmanızı sağlayan John Deere XUV865M Gator DLC ile Farming Simulator 19 deneyiminizi geliştirin. Bu DLC, Season Pass ve Premium Edition'a özeldir. İndirme işlemi tamamlandıktan sonra ilave içerikler oyun içindeki mağazada kullanıma açılacak. Bunları satın almak için yeterli miktarda oyun parasına sahip olduğunuzdan emin olun.