Far Cry Primal - Mamut efsanesi
Bir mamut olarak yaşamak için şamanın kadehinden iç. Sürünün hayatta kalması için engin gücünü kullan. Mamut Efsanesi görevlerini içerir ('Canavarların Düellosu,' 'Avcı Avı' ve 'Tuzağa Düşen Yaşlı').