Far Cry 6 Sanal Para - Orta Boy Paket 2.300
Pakette 300 bonus kredi ile birlikte toplam 2.300 Far Cry Kredisi bulunur. Kredileri kullanarak oyunda ekstra öğeler, oyun parası, kaynaklar vb. alınabilir.