Far Cry 6 Sanal Para - Küçük Paket 1.050
Pakette 50 bonus kredi ile birlikte toplam 1.050 Far Cry Kredisi bulunur. Kredileri kullanarak oyunda ekstra öğeler, oyun parası, kaynaklar vb. alınabilir.