Far Cry 6 Sanal Para - Çok Büyük Paket 6.600
Pakette 1.600 bonus kredi ile birlikte toplam 6.600 Far Cry Kredisi bulunur. Kredileri kullanarak oyunda ekstra öğeler, oyun parası, kaynaklar vb. alınabilir.