Fan selected Officer Graphic Set
Aşağıdaki subay grafikleri eklenecektir. Bu subaylar, önceki başlıklar arasından fanlar tarafından seçilmiştir. ▼ Eklenen Subayların Çizimleri Cao Cao/Zhuge Liang/Lu Bu/Sima Yi/Diao Chan/Da Qiao/Tao Jun/Zhao Yun ▼Kullanımı "EDIT OFFICER" i seç. "EDIT HISTORICAL OFFICERS" başlığı altında, "EDIT FACIAL GRAPHICS" seçeneğini seç ve yukarıda listelenen uygulanabilir subaylardan birini seç. Mevcut yüz grafikleri görünecektir. Special sekmesinden uygun grafiği seç. Bunu, daha sonra hem MAIN hem de HERO MODES'da kullanabilirsin.