Fallout 76: 1000 (+100 Bonus) Atoms (PC)
1000 Atom satın al (+100 bonus kazan). Atom, Atomik Mağazadan yeni kıyafetler, silah ve zırh görünümleri, ifadeler, dekorlar ve başka öğeler alabileceğin oyun parası.