Fallout 4: 2700 Creation Credits (PC)
Fallout 4'te harcayabileceğin 2700 Creation Credit al. İçerikleri oyun içinde kategorilere göre incele ve Credit'lerini kullanarak satın al. Creation'lar, hem ana oyunla hem de resmi eklentilerle uyumludur.