Fall Guys – 1.000 Show-Bucks
Show-Bucks, kostüm, renk ve desen gibi Fall Guy'ının farklı özelliklerini özelleştirebileceğin oyun içi öğeler satın alırken kullanabileceğin bir oyun içi para birimidir! Bu paket sana 1.000 Show-Bucks veriyor! Fall Guys oyunu gereklidir. Show-Bucks, kullanıcı hesabı ve platformu ile sınırlanır.