Faeria - Chronicles of Gagana
Faeria: Chronicles of Gagana 40 TAMAMEN YENİ kartı oyuncunun kullanımına sunuyor. Emperor Kaios bozguna uğratılmış ve Oversky kurtarılmıştır. Ancak iklim yavaşça bozulmaya başlarken ve sert rüzgarlar yerküreyi sarsarken zafer kısa ömürlü olur. Yaklaşan yeni felakete çözüm arayışı içerisinde olan Gagana mürettebatı, bilinmeyen toprakları keşfe çıkar. Yeni medeniyetler, yeni kıtalar ve yeni yaratıklarla karşılaşmak üzere olan mürettebat, son olarak Gagana Hazinesi’ne varır. Pandora modunda da oynanabilen yeni ve güçlü Hazine kartlarını bul ve biriktir. Keşfetmenin ve yeni kartlar bulmanın hazzını yaşa. Mecha, Chronicles of Gagana ile oyuncuya sunulan tamamen yeni bir alttür. Mecha, Gagana mürettabının yolculuklarında karşılaşacağı, sezgileri olan bir makine ırkı. Chronicles of Gagana tamamen yeni bir savaş alanı veya kıyısı içerir. Bu zemin Mecha’nın başkenti Heartforge’u temsil eder. Ayrıca bu içeriği satın alarak, anında eşsiz bir Avatar, Küre, Kuyu ve Kart Arkasını koleksiyonuna ekleyebilirsin!