Expert Level Skirmishes
Savaşın mahvettiği cephe hatlarından çaresiz bir yardım talebi gelir ve Squad E destek çağrısını yanıtsız bırakmaz. Altı farklı savaş alanı, her birinde beyhude bir hayatta kalma çabası... Seçkin Squad E sonunda dengini bulabilecek mi? Bu görev, ana hikâyenin 18. Bölümü tamamlandıktan sonra oynanabilir. Bu hikâyeye ulaşmak için Book Mode (Kitap Modu) > Menu (Menü) > Extra Stories (Ekstra Hikâyeler) yolunu izle.