Expeditions: Rome - Death or Glory
Arena'ya girin Gladyatör zırhını kuşanın, ün ve zenginlik kazanmak için praetorian muhafızınızla arenaya girin. Expeditions: Rome'a Gladyatör karakter sınıfını getiren bu DLC, oyunun değişik kollara ayrılan hikayesini 3 yeni gladyatör alt sınıfı ile deneyimlemek için yeni bir yol sunuyor: dayanıklı ve ağır zırhlı Murmillo, son derece hareketli ve kurnaz Retiarius veya karşısındakinin moralini etkileyen Provocator olarak. Senaryonun her bölgesi artık unutulmaz şampiyonlar ve ölümcül yeni düşmanlara sahip kendi görev zinciriyle benzersiz bir arena ve Expeditions: Rome’un beğeni toplayan savaş tarzına daha fazla tat ve taktiksel çeşitlilik getirmek için yepyeni bir İzleyici Onayı sistemi içerir. Arenalarda ustalaşmak ve rastgele arena dövüşlerine erişmek için üç şampiyonu yenin veya doğrudan yeni içeriğe erişmek ve ana oyunda gösterdiğiniz çabalarınız için benzersiz bir ödül kazanmak için oyunu Gladyatör Modunda başlatın.