Expeditions: A MudRunner Game - Pioneer Pack (Windows)
Kamyonetlerin 4 eşsiz çeşidi olan Step310E SE, Don 71 SE, Loadstar 1700 SE ve Actaeon SE ile vahşi doğada kendini sına. Bu kamyonlar orijinal benzerleriyle karşılaştırıldığında onlara yeni bir boyut getiren farklı özelliklere sahip olduğu için kendine uygun mükemmel ayarı bul. Pioneer Pack ayrıca Expeditions: A MudRunner oyununun Supreme Sürümüne de dâhildir.