Evil Dead: The Game - Ash Williams S-Mart Employee Outfit
Adı Ash. Ev eşyaları bölümünden. Ash'in görkemli S-Mart üniforması üzerindeyken tüfeği ve gülümsemesiyle kötülüğe şaka yapmadığını göster.