Evil Dead: The Game - Ash Savini Alternate Outfit
Orijinal Savini Ash Variant kostümünün, özel efekt makyajı efsanesi Tom Savini tarafından tasarlanan yepyeni bir hali sizlerle. Ash Williams, Michigan'dan Gates of Hell'e kadar her yolu deneyerek Deadite ordularının dünyayı ele geçirmesini engelleyecek. Ayrıca artık Evil Dead'e karşı tarz bir şekilde savaşmasına yardımcı olabilirsin!