Evil Dead The Game - Army of Darkness Medieval Bundle
Evil Dead: The Game'deki Army of Darkness güncellemesinin çıkışını, Lord Arthur ve Kızıl Henry için yeni kıyafetlerin yanı sıra, Kötü Ash ve ordusu için altın bir kıyafet içeren Army of Darkness Medieval Bundle ile kutla. Medieval Bundle şunları içerir: - Kızıl Henry İskoç Havası Kıyafeti - Lord Arthur Savaşa Hazırlık Kıyafeti Necromancer Demon ordusu için Kötü Ash'i de içeren Gilded Attire kostüm paketi ve Necromancer Demon için yeni bir korkutucu Screamer görseli ile kazazedelerin havalı görünümlerini yeni bir tarzla boz.