Europa Universalis IV: Ultimate Bundle
Tek bir paket içinde yıllara dayanan içeriğin yer aldığı Europa Universalis IV: Ultimate Bundle'da eşsiz bir büyük strateji deneyimi yaşa. 2021'in Leviathan'ı da dahil olmak üzere, o zamana kadar sunulan, oyunun tüm ana genişletmelerinin, ayrıca yeni portreler, birlikler, müzik ve daha fazlasını oyuna katan 50'yi aşkın ilave içerik paketinin yer aldığı bu paket, EU4 seçenekleri ve şimdiye kadar sunulan ekstralar için en kapsamlı arşiv.