Europa Universalis IV: Starter Pack
Yeni dünyalara yelken açmadan önce geminin gerekli tüm teçhizatla donatıldığından emin ol. Europa Universalis IV: Starter Pack, Paradox'a göre Europa Universalis IV'ün özünü en iyi şekilde temsil eden genişletmeler ve indirilebilir içerik ile birlikte sunuluyor. Bu paket oyuna yeni başlayanlar için tasarlandı ve temel oyuna ek olarak tarih temalı bu çok satan büyük strateji oyunu kapsamındaki çeşitli oyun seçeneklerini vurgulamak üzere seçilmiş genişletmeleri içeriyor.