Europa Universalis IV: Lions of the North
Europa Universalis IV: Lions of the North, bazı Baltık Denizi devletlerine yeni görev ağaçları ve tarihi seçenekler ekler. Bu seçeneklerin birçoğu, verdiğin kararlarla farklı alternatif tarih akışlarını keşfederken çok daha fazla çeşitlilik ve yeniden oynanabilirlik sunan yeni ""budaklandırma görevleri"" içerir. Europa Universalis IV: Lions of the North, şu ülkeler için yeni görev ağaçları barındırır: ◾Danimarka: Kalmar Birliği'nin lideri krallıkta beraberlik istiyor. Ayrıca Hansa ve Kuzey Denizi ticaret bölgelerinin ticari ve politik hakimiyeti için uğraşabilir. ◾İsveç: İsveç hazır bekleyen büyük bir güç ve İskandinavya'da önemli bir pozisyona sahip olabilir. Kıtada olan bitene müdahale etmeye ve gücünü göstermeye hazır. ◾Norveç: Güçlü ortakların etkisine diren ve Kuzey Denizi ve hatta Atlas Okyanusu'nda bir deniz gücü olarak yeni bir yol çiz. ◾İskandinavya: Birleşik bir kuzey devleti, bölgenin soğuk topraklarındaki gelişim sürdürdükçe gücünü gösterebileceği çok daha fazla yeni seçeneğe sahip olacaktır. ◾Töton Şövalyeleri: Geçmişte bir Haçlı devleti olan Tötonlar, artık Leh ve Litvanyalılardan gelen baskılara karşı hayatta kalmaya çalışıyor. Prusya'yı kurmak için yolu takip et ya da din savaşlarının hararetli gücünü yeniden keşfet. ◾Polonya, Litvanya ve Polonya-Litvanya Milletler Topluluğu: Krallıkları birleştir ve söz dinlemeyen soylular arasında bağlılığı korurken bir yandan da uçsuz bucaksız toprakları genişlet. ◾Livonya Birliği ve Kurlandiya: Sapkın komşuna rakip olmak için Haçlı yolunu takip et ya da devletini laikleştir. ◾Riga: Hansa Birliği'nin dindar tüccarı olan Riga, anlaşmazlık çıkarıp ganimetleri toplamak için ticaret ittifaklarının politikalarını kendi çıkarlarına kullanabilir. ◾Danzig: Bu kilit şehir devletinden bir Prusya devleti kur. ◾Gotland: Baltık bölgesini hakimiyetin altına almak için monarşi, tacir cumhuriyeti veya korsan sığınağı gibi farklı yollar seç. ◾Finlandiya: Özgür bir Finlandiya, İsveç idaresi olmadan kendi kaderini keşfedebilir. Bu paket aynı zamanda şunları içerir: ◾Eşsiz Hükümet Reformları: Bölgedeki birçok devlet için yeni hükümet reformu seçenekleri. ◾Yeni Birim Türleri: İsveçli Charles piyadeleri ve Polonya-Litvanya Kanatlı Hafif Süvarilerini belli şartlar altında orduya al. ◾Bölgesel güçler için Yeni Zümre Ayrıcalıkları. ◾Yeni Birim Animasyonları: İskandinavya ve Baltık devletleri için 35 parça yeni birim tasarımı. ◾Yeni Müzikler: 3 İskandinavya temalı yeni müzik ve 3 Baltık temalı yeni müzik.