Europa Universalis IV: King of Kings Immersion Pack
Neredeyse medeniyetin kendisi kadar eski imparatorluklar ve kültürler Yakın ve Orta Doğu boyunca uzanıyor, Osmanlı'nın Asya ve Kuzey Avrupa'ya doğru ilerlemesine karşı bariyerler oluşturuyor. Europa Universalis IV: King of Kings'te, insanlığın muhteşem merkezleri olan Kahire, Konstantinopolis ve İsfahan, modern dünyanın erken döneminin tarihini yeniden yazman için yeni bir görünüme, yeni tarihsel dokuya, daha büyük oynanış çeşitliliğine ve sürükleyici alternatif tarihlere sahip olacak. Europa Universalis IV için bu gerçekçilik paketi; Bizans İmparatorluğu, Memlük Devleti, İran ve daha fazlası için 300'den fazla yeni görev, 150'den fazla yeni etkinlik, Hükümet Reformları ve Haneler için düzinelerce değişiklik ekliyor. Europa Universalis IV: King of Kings, şunlar için önemli güncellemeler içeriyor: İran: - Pers sanatı ve kültürünün etkisini kullanarak komşu krallıkları yörüngene çek. - 70'ten fazla yeni Ulusal Görev - Sünni, Şii veya Zerdüştlük olarak seçilebilecek devlet dinine bağlı olarak benzersiz görev seçenekleri, ayrıca inancını yaymak için Reform Merkezleri ve başka yöntemleri kullanabilme. - Yeni Ulusal Fikir setleri, benzersiz Hükümet Reformları, benzersiz Haneler ve gündemler. Memlük Devleti: - 30'dan fazla yeni Ulusal Görev - Mısır tahıllarını ihraç etmek ve Hac yolculuğunun tanıtımını yapmak da dahil olmak üzere, yeni Diplomatik seçenekler. - Benzersiz Memlük Hükümet Reformları, Paralı Asker Grupları ve Hane Ayrıcalıkları. - Mısır'ı Batılılaştırma seçeneği. Bizans İmparatorluğu: - 60'tan fazla yeni Ulusal Görev - Benzersiz Hükümet Reformları ve Hane Ayrıcalıkları - Yeni Himaye türü: Pronoia - 50'den fazla Bizans temalı etkinlik ve 10 yeni Karar Ayrıca şunun için de değişiklikler var: - Ermenistan ve Gürcistan: Yükselen imparatorluklar arasında kalmış iki Hristiyan krallık - Arabistan ve Yemen: Arap yarımadasında birbirleriyle mücadele halinde olan, İslam'ın kutsal yerlerini ve Hindistan'a giden ticaret yollarını koruyan güçler. - Erdebil: İran kültürünün önemli bir merkezi, aynı zamanda modern İran'ın kökenindeki devlet. - Ak Koyunlu ve Kara Koyunlu: İran'ın siyasi birliğinin sağlanmasından önce, Osmanlı genişlemesine direnen Türkmen orta güçler.