Europa Universalis IV: Empire Bundle
Europa Universalis IV: Empire Bundle, dünyayı fethetmeye kararlı oyuncular için en üstün pakettir. 2021'in Leviathan'ı da dahil olmak üzere, o zamana kadar sunulan, oyunun tüm ana genişletmelerinin yer aldığı Empire Bundle, olayların merkezine kendi ulusunu koyarak erken modern dönem tarihini yeniden yazmak için ihtiyacın olan her şeyi sunuyor.