Europa Universalis IV: China History Lessons
Popüler China History podcast'inin sunucusu Laszlo Montgomery tarafından hazırlanan bu ders paketiyle; Ming Hanedanı'nın yönetimindeki Çin, Qing Hanedanı'nın erken dönemleri ve Çin'i çevreleyen uluslar hakkında daha fazla bilgi edinin. Yirmi altı dersten oluşan bu koleksiyon, erken modern dönemde Çin'deki önemli olayları ve kültürleri içeriyor ve 5 ila 10 dakikalık dersler oyun içi müzik oynatıcısından dinlenebiliyor. Bu dersler, Europa Universalis IV'ün dünyasıyla ilgili bilgilerinizi geliştirmek için harika bir başlangıç noktası ve Çin tarihiyle ilgilenen herkes için uygun. Ders konuları Ming Hanedanı'nın gerilemesini, Güneydoğu Asya uluslarını, Çin İmparatorluğu'nun Moğol ve Mançu komşularını, Çin'in büyük anıtlarını ve Qing Hanedanı'nın yükselişini içeriyor.