Escape Academy: Escape from the Past
Geçmişteki Escape Academy'yi, Escape from the Past ile yeniden ziyaret edin. Escape Academy Season Pass'e dâhil olan ve geçmişi anlatan bu DLC, oyuncuları Sandra Solange ve Eel Barnes'ın Akademi'de birer öğrenci olarak maceralara atıldıkları zamana götürüyor. Akademi'deki spor etkinliğinde yaşanan korkunç bir "kaza", az kalsın Müdür Horatio Windsor'un ölümüyle sonuçlanınca öğretmenlerden birinin onu ÖLDÜRMEK istediğine emin olur. Katilin her yerde gözü kulağı olduğuna emin olan müdür, şüpheli öğretmenleri araştırmaları için Sandra ve Eel'i gizli ajan olarak görevlendirir. "Kazalar" ardı ardına gerçekleşirken, oyuncular yepyeni beş odada yollarını bulup hayatta kalmalı ve sözde katilin kimliğini ortaya çıkarmak için ipuçlarını birleştirmelidir. Bir Escape Academy polisiyesi!