Enlisted - Walther A115 Squad
Bu paketin içeriği: - 1930 model Degtyarev otomatik dolduruşlu tüfek kuşanmış 4. seviye dört telsiz operatörü ve bir mühendisten oluşan premium manga - Telsiz operatörü topçu roketi çağırabilir - 200 Altın SVD-30, 1930 yılında Degtyarev tarafından tasarlanan otomatik dolduruşlu bir tüfektir. Sınırlı seri olarak piyasaya sürülmüştür ve 1926 modelinin geliştirilmiş versiyonudur. Bu versiyon çeşitli yönlerden geliştirilmiştir: Daha hafiftir, emniyet mekanizması daha sağlamdır, çıkarıcısı güçlendirilmiştir ve görüş hattı genişletilmiştir. Bu tüfeğin gövdesinin sol tarafına optik nişangâh takılmıştır. SVD-30, 7,62 mm kalibreli fişek kullanır ve 5 mermilik şarjörle donatılmıştır. Bu silah uzun mesafelerde etkinlik ve sağlamlık gerektiren çatışma görevlerinde öne çıkar.