Enlisted - Pz.Sfl.Ic Squad
Bu paketin içeriği: - Premium bir Pz.Sfl. Ic tankı - 4. seviye 3 tankçıdan oluşan premium manga. - 200 Altın bir Alman tank imha edici kundağı motorlu topçu birimidir. Eskiyen Panzerjäger I'in yerini alması için tasarlanmıştır. Tank projesinde VK 9.01 şasi yer alır. Bu şasiye 40 mermilik mühimmatı bulunan 50 mm Pak38 topunun yer aldığı iki koltuklu taret monte edilmiştir. Pz.Sfl. Ic, manevra kabiliyeti ve çeviklik gibi olumlu özellikleriyle öne çıkar. Bu tank, 200 beygir motoru sayesinde saatte 55 km hıza ulaşabilir. Hareket kabiliyeti yüksek olan bu tank, keskin dönüşler yapabilir, çok hızlı bir şekilde yön değiştirebilir ve düşman saldırılarını püskürtebilir. Yalnızca iki adet prototip yapılmış, bu prototipler savaş koşullarında test edilmek üzere Doğu Cephesi'ne gönderilmiştir.