Enlisted - Pz.Kpfw. II (F) Squad
Bu paketin içeriği: - Premium tank mürettebatı + alev makinesi tankı Pz.Kpfw. II (F) (Seviye 4, Almanya) - 300 Altın Pz.Kpfw. II (F), Flamingo olarak da bilinir ve Pz II şasisi temel alınarak geliştirilen bir Alman tankıdır. Bu tank, çok uzak mesafelere ateş püskürtebilen iki alev silahı sistemine sahiptir. Ayrıca hem piyadelerle çatışmaya girmek hem de siperlerdeki ve binalardaki düşmanları ortadan kaldırmak için idealdir. Bu tank ek olarak 7,92 mm MG34 makineli tüfekle donatılmıştır. Pz.II (F) tankının zırhının en savunmasız kısımları kalın çelik plakalarla tahkim edilerek düşman mermilerinin zırhı delme riski azaltılmıştır.